backdrop image

مرامنامه اخلاقی تیم داده کاو وب

ما به عنوان اعضای تیم داده کاو وب آگاهیم که رفتار جمعی ما نقش تعیین کننده ای در شکل گیری فرهنگ سازمانی داده کاو وب دارد. از این رو یکی از وظایف اصلی ما برای تحقق چشم انداز و نهادینه کردن ارزشهای سازمانی آن است که خود به عنوان الگوی ارزشی و اخلاقی در سازمان عمل کنیم. براین اساس و با هدف نهادینه کردن اخلاق حرفه ای در داده کاو وب، ما در هرکجا که باشیم به تعهدات و ارزش های انسانی زیر پایبند بوده و در قبال آنها به کلیه ذینفعان خود پاسخگو هستیم:

کارکنان و سازمان

  • ما همواره بر این باوریم که یادگیری، عامل کلیدی برای کسب جایگاه برتر بازار و تنها منبع مزیت رقابتی پایدار در بلندمدت برای سازمان است. از این رو خود را در ارتقای سطح دانش و توانمندی های خود، ایجاد فرصت ارتقای شغل و شایسته سالاری مسئول میدانیم.
  • خلق، ارایه و اجرای ایده های جدید برای بقا، بهبود عملکرد، کاهش هزینه ها و افزایش رقابت و انگیزش کارکنان در سازمان تاثیر به سزایی دارد. ما به عنوان تیم سازمان تلاش میکنیم با حمایت و تشویق افراد، زمینه ایجاد خلاقیت و نوآوری را در سازمان گسترش دهیم.
  • ما به منظور حرکت در مسیر رشد و تعالی، مشتاقانه انتقادهای کارساز را میپذیریم.
  • ما بدون هراس از موقعیت و جایگاه سازمانی، تجربیات و دانش سازمانی خود را با سایر همکاران به اشتراک میگذاریم.
  • ما در روابط خود کینه ورزی نمیکنیم.
  • ما تیم سازمان، در قبال تصمیمات گرفته شده پاسخگو هستیم و منافع سازمان را به منافع شخصی خود ترجیح می دهیم و در راستای تعهدات سازمانی در ارتقای توانمندی های شخصی و به کارگیری دانش و مهارت در انجام وظایف خود، کوشا هستیم.
  • ما روحیه ی کار تیمی را برای مقابله با چالش هایی که سازمان در محیط های کسب و کار دارد، در خود تقویت کرده و با بهره گیری از توانمندی های خود در انجام فعالیت های گروهی، مشارکت جو و مشارکت پذیر هستیم.
  • ما تیم داده کاو وب رعایت ادب، احترام، عدالت و انصاف را رمز موفقیت در برخورد با هم و دیگران می دانیم.
  • ما تیم داده کاو وب موظف هستیم در پاسخگویی به ذینفعان سازمان، ضمن رعایت صداقت و شفافیت، همواره در برخورد با ذینفعان خویشتن دار و در دسترس بوده و امور محوله را در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه برسانیم.

مشتریان

  • ما بر این عقیده هستیم که مشتریان علت اصلی وجود تیم داده کاو وب هستند. براین اساس، حفظ و مراقبت از مشتریان و ترویج فرهنگ مشتری مداری در دستور کار همه ی ما قرار گرفته است.
  • ما همواره در برخورد با مشتریان، پاسخگو، شفاف، خویشتندار، صبور، وقت شناس و در دسترس هستیم.

سازمان های نظارتی

  • ما ضمن پایبندی به کلیه تعهدات، خود را ملزم به پاسخگویی صادقانه، صریح و توأم با احترام از طریق انطباق گفتار و رفتار به سازمانهای نظارتی میدانیم.

جامعه

  • در راستای احترام به شان و ارزشهای انسانی، ما هرگونه تبعیض مبتنی بر جنس، قوم، نژاد، مذهب، سیاست و ... را مردود دانسته و به حقوق، آبرو، کرامت انسانی و انتظارات منطقی افراد احترام میگذاریم.
  • ما به عنوان یک سازمان متعالی، همواره بر این باوریم که باید مسئولیت خود را در قبال جامعه و محیط زیست و تمام کسانی که تحت تاثیر فعالیتهای سازمان قرار میگیرند، رعایت کنیم.

رقبا

  • ما به قول، تعهد، توافقات و قراردادهای با رقبا، وفادار و پایبند هستیم.
  • ما به اصول اخلاقی و حرفه ای در رقابت با رقبا پایبند هستیم.
  • ما امانتداری و رازداری را به عنوان یک ارزش، سرلوحه ی کار خود در ارتباط با رقبا قرار میدهیم.
تماس با ماسوالات متداولشماره تماس
خانهحساب کاربریتماس بامامقالاتثبت مشاوره