آموزش حضوری و آموزش آنلاین هر دو مزایا و معایبی دارند و به نیاز و سبک یادگیری هر فرد بستگی دارد.
در آموزش حضوری، امکان ارتباط نزدیکتر با استاد و دیگر هم‌دانش‌ها وجود دارد و فرصت برقراری ارتباط‌های اجتماعی نیز ممکن است موجب انگیزه بیشتری برای یادگیری شود.
 همچنین این نوع آموزش معمولاً فعالیت‌های عملی و گروهی بیشتری دارد که می‌تواند به تثبیت مفاهیم کمک کند.


اما در آموزش آنلاین، امکان دسترسی آسانتر به منابع آموزشی و مطالب خارج از کلاس در هر زمان و مکانی وجود دارد.
همچنین می‌توان به صورت خودآموز و با سرعت خودی به مطالب پرداخت و تمرینات را به تنهایی انجام داد. آموزش آنلاین می‌تواند برای افرادی که برنامه‌ریزی مکانی و زمانی خوبی دارند و یا به دنبال انعطاف بیشتر در یادگیری هستند، مناسب باشد.


به طور کلی، بهتر است که هر فرد بر اساس نیازها و ترجیحات شخصی خود تصمیم بگیرد که نوع آموزشی کدامیک برایش مناسب‌تر است.

در آموزشگاه برنامه نویسی داده کاو وب  همزمان هم این امکان را دارید که به صورت حضوری در کلاس حاضر شوید و هم میتوانید در صورت عدم حضور در کلاس  به صورت آنلاین وارد کلاس های ما شوید که به صورت حضوری در حال برگزاری می باشد.

یک نکته جالب این است که تمامی کلاس های ما جلسه به جلسه برای شما دوستان ضبط شده و کارآموزان ما با وارد شدن به حساب کاربری خود می توانند به ویدئو کامل ضبط شده جلسات کلاس هایشان دسترسی داشته باشند و هر جلسه از کلاس را به صورت دلخواه هر زمان از شبانه روز بارها و بارها ببینند  و بسیاری از امکانات دیگر که در حسابشان دارند.

آموزشگاه برنامه نویسی داده کاو وب با آموزش تمامی دوره های پرکاربرد شما را وارد بازار کار آن خواهد کرد ،فقط کافیست درخواست مشاوره خود را ثبت کنید و یا از طریق راه های ارتباطی با ما تماس برقرار کنید.