در این مقاله قصد داریم  10 تا از معروفترین و بهترین وب‌سایت‌هایی که با استفاده از زبان برنامه‌نویسی پایتون طراحی شده‌اند را به شما معرفی کنیم:

  1.  Instagram: یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های اشتراک عکس و ویدئو که از پایتون برای توسعه سرور و خدمات وب خود استفاده می‌کند.


  2.  Pinterest: وب‌سایت معروف اشتراک تصاویر و ایده‌ها که از پایتون برای بخش‌های مختلف توسعه از جمله موتورهای جستجو استفاده می‌کند.


  3.  Reddit: یکی از بزرگترین انجمن‌های اینترنتی که از پایتون به عنوان زبان اصلی برنامه‌نویسی خود استفاده می‌کند.


  4.  Dropbox: سرویس محبوب ذخیره‌سازی ابری که از پایتون برای توسعه و صیانت‌های سروری خود استفاده می‌کند.


  5.   YouTube: یکی از بزرگترین و پربازدیدترین وب‌سایت‌های ویدئو که برای بخش‌های زیرساخت در سمت سرور از پایتون استفاده می‌کند.


  6.   Quora: پلتفرم پرسش و پاسخ آنلاین که از پایتون برای توسعه و نگهداری سرویس خود استفاده می‌کند.


  7.   Spotify: سرویس استریم موسیقی بزرگ که برای برخی از بخش‌های سروری و توسعه خود از پایتون استفاده می‌کند.


  8.  SurveyMonkey: یکی از برترین ابزارهای طراحی نظرسنجی آنلاین که از پایتون برای ایجاد و مدیریت ساختار برنامه خود استفاده می‌کند.


  9.  Eventbrite: پلتفرم محبوب مدیریت رویدادهای آنلاین که از پایتون برای برخی قسمت‌های توسعه از جمله ارتباط با پایگاه‌داده استفاده می‌کند.


  10.   Reddit: یکی دیگر از انجمن‌های اینترنتی معروف که از پایتون به‌عنوان زبان اصلی برنامه‌نویسی خود استفاده می‌کند و توانسته است جامعه‌ای از کاربران فعال را جذب کند.


    ​آموزشگاه برنامه نویسی داده کاو وب با آموزش تمامی دوره های پرکاربرد شما را وارد بازار کار آن خواهد کرد ،فقط کافیست درخواست مشاوره خود را ثبت کنید و یا از طریق راه های ارتباطی با ما تماس برقرار کنید.